Jak postupovat při reklamaci

Zboží koupené v našem internetovém obchodě zašlete, nebo jiným způsobem doručte spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu: Tomáš Fiala VELOFIALA, Čistovická 499/54, 163 00, Praha 6 (tel 725 729 111).   

 

Doporučujeme zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, neboť dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.

Máme bezpečné připojení https 

Bezpečný nákup díky šifrovanému připojení SSL

Co znamená https a SSL?

 

Tato stránka používá cookies. Vice info

Přihlášení