Než budete reklamovat

Zjištěná vada u zboží je vždy věc nepříjemná, spojená se ztrátou času na její řešení a nemožností věc dočasně používat. Pokud už taková situace nastane, vynasnažíme se ji řešit co nejrychleji.

 

Ještě než k nám vadné zboží začnete dopravovat, kontaktujte nás předem, například telefonicky, nebo e-mailem, pokud máte možnost vadu vyfotografovat, přiložte k mailu i foto. Tím můžete následné řízení značně urychlit.

 

Lhůta k vyřízení reklamace je sice ze zákona třicetidenní, ale naší snahou je ji zkrátit na co nejkratší možnou dobu.  Pokud tedy máme od Vás popis vady s fotodokumentací, můžeme se na vyřízení reklamace připravit například tím, že případ dopředu konzultujeme s výrobcem a objednáme potřebný náhradní díl, nebo nové zboží. 

 

Vyřízení reklamace potom provedeme v nejkratší možné době.

 

Občas se nevyhneme situci, kdy musíme reklamované zboží doručit dodavateli k fyzickému posouzení a odstranění vady samotným výrobcem, což může trvat delší dobu. I v takovém případě je možné vše předjednat a například v době letních dovolených vše zkoordinovat tak, abychom výslednou dobu co nejvíce zkrátili.

 

 

 

 

Máme bezpečné připojení https 

Bezpečný nákup díky šifrovanému připojení SSL

Co znamená https a SSL?

 

Tato stránka používá cookies. Vice info

Přihlášení