Než budete reklamovat

Zjištěná vada u zboží je vždy věc nepříjemná, spojená se ztrátou času na její řešení a nemožností věc dočasně používat. Pokud už taková situace nastane, vynasnažíme se ji řešit co nejrychleji.

 

Ještě než k nám vadné zboží začnete dopravovat, kontaktujte nás předem, například telefonicky, nebo e-mailem, pokud máte možnost vadu vyfotografovat, přiložte k mailu i foto. Tím můžete následné řízení značně urychlit.

 

Lhůta k vyřízení reklamace je sice ze zákona třicetidenní, ale naší snahou je ji zkrátit na co nejkratší možnou dobu.  Pokud tedy máme od Vás popis vady s fotodokumentací, můžeme se na vyřízení reklamace připravit například tím, že případ dopředu konzultujeme s výrobcem a objednáme potřebný náhradní díl, nebo nové zboží. 

 

Vyřízení reklamace potom provedeme v nejkratší možné době.

 

Občas se nevyhneme situci, kdy musíme reklamované zboží doručit dodavateli k fyzickému posouzení a odstranění vady samotným výrobcem, což může trvat delší dobu. I v takovém případě je možné vše předjednat a například v době letních dovolených vše zkoordinovat tak, abychom výslednou dobu co nejvíce zkrátili.

 

 

 

 

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení