Jak dlouhá je dodací lhůta?

Zboží v e-shopu je označeno štítky s následujícími údaji o skladové dostupnosti:

 

 zboží je skladem v prodejně

Zboží je skladem v naší kamenné prodejně.

Pokud se jedná o zboží, které není nutné před prodejem kompletovat, či sestavovat, je možné jej vyzvednout (po výzvě e-mailem) ještě týž den, v případě odesílání poštou jej expedujeme následující pracovní den. V naléhavých případech se vynasnažíme objednávku přijatou do 11.00 hodin expedovat ještě týž den.   

Pokud se jedná o jízdní kolo, to může být skladem sestavené a seřízené v prodejně, nebo může být nesestavené v krabici. V prvním případě je k osobnímu odběru ihned (po výzvě e-mailem) nebo jej zabalíme a odešleme do 1-2 dnů.

V druhém případě je potřeba nesestavené jízdní kolo rozbalit, sestavit, seřídit a znovu zabalit, čímž se doba odeslání zpravidla  prodlouží o 1 den, tedy odesíláme do 2-3 dnů.

 

Skladem v externím skladu

Zoží (kola) jsou skladem v externím skladu

Některá kola, která nemáme v prodejně na Bílé Hoře, jsme schopni dovézt do druhého dne a ještě ten samý den odeslat 

 

skladem u dodavatele

Takto označené zboží je skladem u našeho dodavatele, zpravidla se jedná o jízdní kola, která si necháme zaslat okamžitě po obdržení Vaší objednávky, následuje rozbalení, sestavení, seřízení (případně znovuzabalení) a expedice, tedy 2-3 dny od objednání. Rozhodující je čas odeslání objednávky, pokud na dodání kola spěcháte, kontaktujte nás nejlépe telefonicky, pokusíme se dosáhnout co nejkratší lhůty.

 

 do 5 dnů

Takto označené zboží je skladem u našeho dodavatele, zpravidla se jedná o menší zboží. Abychom šetřili přepravní náklady a mohli Vám nabídnout příznivou cenu, objednáváme toto zboží hromadně, jednou týdně, obvykle v úterý, ve středu odpoledne jej máme v kamenné prodejně k osobnímu odběru, případně jej následující den odesíláme poštou. Jinými slovy zboží, které objednáte během jednoho víkendu, máte před následujícím víkendem doma.

 

štítek na dotaz (štítek "na dotaz")

Tento štítek se automaticky objeví u zboží, které jsme měli skladem, ale bylo právě prodáno a ještě nebylo znovu naskladněno. V případě zájmu učiňte dotaz e-mailem, nebo telefonicky, dostupnost Vám zjistíme.

 

Štítek "Vyprodáno"

Jak štítek naznačuje, zboží je vyprodané a v e-shopu je zobrazováno ze dvou důvodů:

1. je stále poměrně vyhledávané a je lepší Vás informovat o tom, že je vyprodané, než Vás nechat prohledávat e-shop a následně psát dotazy na toto zboží.

2. u vyprodaného zboží můžete najít související zboží a tedy vhodnou náhradu. 

 

Tato stránka používá cookies. Vice info

Přihlášení