Kola GT 2012

Příjem kol do servisu omezen

Příjem kol do servisu omezen

Příjem do servisu doporučujeme objednat telefonicky předem.

Máme sjednané zakázky na více než týden dopředu.

Děkujeme za pochopení.

 

Earn your wings again, 2012!

 

Modelový rok 2012 s sebou přináší v řadách kol GT řadu změn, a to hlavně rozšířením nabídky.
Kola dostala celkově závodnější a konzervativnější design, GT sází na celkem osvědčené kombinace barev, které nevystupují z davu, jako kola z loňské nabídky. Nedočkáme se proto zářivých, křiklavých kombinací, nýbrž umírněného a – jakoby - dospělého nádechu. Zda to byl dobrý krok, ukáže až sezona. Nová GT přinesla i některé technické novinky, či změny. V první řadě prošla kola odtučňovací kůrou, aniž by výrobce výrazně zvyšoval ceny, rámové trubky prošly povedeným hydroformingem jenž má zaručit vyšší odolnost než rámy s tradičními tvary, hadičky a bovdeny jsou vedeny vnitřkem spodní rámové trubky a zadní stavba fullů se nyní obejde bez čepů. GT udělalo velký krok ve sjednocování 26“ a 29“ kol, která nyní vzájemně korespondují, jak grafikou, tak barvami, a orientace v nabídce je tedy mnohem snazší.
 

 

V podstatě v každé ze základních kategorií horských kol, které GT nabízí, nastala změna v počtu modelů, a to směrem nahoru. Ve skupině Gravity (celoodpružená kola), jenž loni zastupovaly Fury, Ruckus a Sensor se nově objevila novinka v podobě fulla Zaskara, která, dá se říci, volně navazuje na svého předchůdce Marathona, který byl naposledy v nabídce v roce 2010. Jde o čistokrevného závoďáka a na výběr jsou tři varianty podle osazení: Team, Pro a Expert. Sjezďák Fury dostal ke dvěma předchozím karbonovým, i hliníkový monokok, také ve dvou variantách, a dohromady je tedy z čeho vybírat.

 

Nabídka hardtailů, co se počtu Zaskarů týče, se nezměnila, stále je jich k mání celých osm, až na to, že v poměru 4:4/hliník:karbon. Z hardtailů potichu zmizel loňský Avalanche X, kterého zdobil hlavně velice výrazný a osobitý design a přibyl Avalanche 4.0.V loni bylo možno koupit Avalanche na V-brakes, letos tomu už tak není a i nejnižší model nabízí mechanické kotoučovky. Oproti tomu holčičí sekce hardtailů se samozřejmě také rozrostla na čtyři Avalanche, avšak nejnižší 4.0 je stále s V-brakes. Marně v tom hledám nějaký smysl.

 

Největší revoluce však nastala v kategorii velkých kol 29er. Jako lavina se šíří 29“ kola světem, a to nejen v Americe, ale i na starém kontinentě. Velká kola získávají na popularitě a GT zareagovalo vskutku bravurně - svou kategorii rozšířilo z jednoho fulla na pět a z pěti hartailů na celkových osm! Z takové nabídky už si vybere opravdu každý (alespoň dle předpokladu inženýřů z GT ). Do skupiny celoodpružených devětadvacítek přibyl zbrusu nový Zaskar 100 (Pro a Expert), Sensor rozšířil své řady z loňského Niner 2.0 na 9R Pro, Expert a Elite. K dostání je jak karbonová verze hardtailu Zaskar (Pro a Expert), tak hliníková (Expert a Elite). V loňské sezoně znovuzrozená legenda Karakoram našla své kupce a její rodinka čítá letos už čtyři modely. U nejnižšího modelu najdeme znovu V-brakes. Zdá se, že GT jde cestou: Nabídnout cenově dostupnou devětadvacítku úplně každému…

Máme bezpečné připojení https 

Bezpečný nákup díky šifrovanému připojení SSL

Co znamená https a SSL?

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info