Kola GT 2012

Upozornění

V naší ulici probíhá frézování vozovky, zde je mapka, jak se k nám dostanete z ulice Karlovarské a to jak z centra, tak z  R1, (D0) :

náhradní příjezd k provozovně

Děkujeme za pochopení.

Earn your wings again, 2012!

 

Modelový rok 2012 s sebou přináší v řadách kol GT řadu změn, a to hlavně rozšířením nabídky.
Kola dostala celkově závodnější a konzervativnější design, GT sází na celkem osvědčené kombinace barev, které nevystupují z davu, jako kola z loňské nabídky. Nedočkáme se proto zářivých, křiklavých kombinací, nýbrž umírněného a – jakoby - dospělého nádechu. Zda to byl dobrý krok, ukáže až sezona. Nová GT přinesla i některé technické novinky, či změny. V první řadě prošla kola odtučňovací kůrou, aniž by výrobce výrazně zvyšoval ceny, rámové trubky prošly povedeným hydroformingem jenž má zaručit vyšší odolnost než rámy s tradičními tvary, hadičky a bovdeny jsou vedeny vnitřkem spodní rámové trubky a zadní stavba fullů se nyní obejde bez čepů. GT udělalo velký krok ve sjednocování 26“ a 29“ kol, která nyní vzájemně korespondují, jak grafikou, tak barvami, a orientace v nabídce je tedy mnohem snazší.
 

 

V podstatě v každé ze základních kategorií horských kol, které GT nabízí, nastala změna v počtu modelů, a to směrem nahoru. Ve skupině Gravity (celoodpružená kola), jenž loni zastupovaly Fury, Ruckus a Sensor se nově objevila novinka v podobě fulla Zaskara, která, dá se říci, volně navazuje na svého předchůdce Marathona, který byl naposledy v nabídce v roce 2010. Jde o čistokrevného závoďáka a na výběr jsou tři varianty podle osazení: Team, Pro a Expert. Sjezďák Fury dostal ke dvěma předchozím karbonovým, i hliníkový monokok, také ve dvou variantách, a dohromady je tedy z čeho vybírat.

 

Nabídka hardtailů, co se počtu Zaskarů týče, se nezměnila, stále je jich k mání celých osm, až na to, že v poměru 4:4/hliník:karbon. Z hardtailů potichu zmizel loňský Avalanche X, kterého zdobil hlavně velice výrazný a osobitý design a přibyl Avalanche 4.0.V loni bylo možno koupit Avalanche na V-brakes, letos tomu už tak není a i nejnižší model nabízí mechanické kotoučovky. Oproti tomu holčičí sekce hardtailů se samozřejmě také rozrostla na čtyři Avalanche, avšak nejnižší 4.0 je stále s V-brakes. Marně v tom hledám nějaký smysl.

 

Největší revoluce však nastala v kategorii velkých kol 29er. Jako lavina se šíří 29“ kola světem, a to nejen v Americe, ale i na starém kontinentě. Velká kola získávají na popularitě a GT zareagovalo vskutku bravurně - svou kategorii rozšířilo z jednoho fulla na pět a z pěti hartailů na celkových osm! Z takové nabídky už si vybere opravdu každý (alespoň dle předpokladu inženýřů z GT ). Do skupiny celoodpružených devětadvacítek přibyl zbrusu nový Zaskar 100 (Pro a Expert), Sensor rozšířil své řady z loňského Niner 2.0 na 9R Pro, Expert a Elite. K dostání je jak karbonová verze hardtailu Zaskar (Pro a Expert), tak hliníková (Expert a Elite). V loňské sezoně znovuzrozená legenda Karakoram našla své kupce a její rodinka čítá letos už čtyři modely. U nejnižšího modelu najdeme znovu V-brakes. Zdá se, že GT jde cestou: Nabídnout cenově dostupnou devětadvacítku úplně každému…

Máme bezpečné připojení https 

Bezpečný nákup díky šifrovanému připojení SSL

Co znamená https a SSL?

 

Tato stránka používá cookies. Vice info

Přihlášení