Haibike SDURO Cross SL 2016 400Wh černá/lime/šedá matná

Haibike SDURO Cross SL 2016 400Wh černá/lime/šedá matná

Crossové/trekkingové pánské elektrokolo Haibike ...

53999 Kč s DPH

59999 Kč s DPH Sleva 6000 Kč

Import kód: W45460106

Dostupnost: SKLADEM v prodejně

Výrobce: Haibike

Crossové/trekkingové pánské elektrokolo Haibike SDURO Cross SL 2016 se středovým motorem Yamaha 36 Volt, 250 Watt, baterie 400Wh, Yamaha multifunkční display s operační jednotkou, barva černá/lime/šedá mat.,
Jedná se o lehké sportovní elektrokolo s nízko položeným těžištěm a dlouhým dojezdem.
Středový motor Yamaha s hmotností pouhých 3,5 kg má malé rozměry a přitom dosahuje velké síly.

x    xx      

 

Specifikace:


Rám - Aluminium 6061, 28", hydroforced tubes, Yamaha-Interface, tapered
Vidlice - Suntour NRX-D LO CTS, lockout, 75mm
Přehazovačka - Shimano Deore M 610, 10-rychlostí
Řazení - Shimano Deore SL-M 610, rapidfire
Kazeta - Shimano HG50 11-36, 10r
Řetěz - KMC X10e
Brzdové páky - Tektro Auriga
Brzda přední - Tektro Auriga hydraulické kotoučová, 180mm
Brzda zadní - Tektro Auriga hydraulické kotoučová, 160mm
Pláště - Schwalbe Smart Sam Performance, 42-622
Ráfky - Rodi FW Disc
Náboj přední - XLC Evo Disc
Náboj zadní - XLC Evo Disc
Dráty - Sapim Leader, black 2,0mm
Řídítka - Sduro Lowriser aluminium
Madla - XLC Ergo Sport lock
Představec - Sduro aluminium, A-Head
Sedlovka - Sduro Alu 31,6mm
Sedlo - Selle Royal Sirio
Pedály - Wellgo M224G

Středový elektromotor Yamaha o výkonu 250W vyniká velkým kroutícím momentem (70 Nm), vyšším, než motory Shimano a Bosch, jako jediný umožňuje použití dvou převodníků, je lehčí než BOSCH a rychleji reaguje při rozjezdu. Středový motor narozdíl od motorů v předním, či zadním kole dosahuje vyšší účinnosti, což má zásadní vliv na celkový dojezd kola. V případě režimu ECO a ECO+ je dojezd hodně přes 100 km.
 

Mozek s trojicí senzorů



Řídící jednotka se stará o jízdní komfort, dlouhý dojezd a bleskovou akceleraci. Obyčejné elektrokolo má pouze jeden senzor, který sleduje, zda točíte nohama a podle toho zapíná, nebo vypíná motor. Pohon Yamaha má dva senzory otáček (hallovy sondy pro měření rychlosti kola a kadence šlapání) a jeden tenzometr (snímač síly) na měření síly vyvinuté cyklistou na pedály. Porovnáváním naměřených hodnot pak řídící jednotka ovládá výkon motoru, což má zásadní vliv na celkový dojezd.

Řídící jednotka Yamaha E-bike se stará o jízdní komfort, dlouhý dojezd a bleskovou akceleraci
 

Diagram podpory výkonu


Z diagramu je zřejmé, že systém se snímáním sil působících na pedály průběžně mění výkon motoru podle toho, zda se cyklista potřebuje rychle rozjet, jede po rovině, či stoupá.
Diagram podpory výkonu elektrokol Yamaha a Bosch
 

Snadné ovládání


Ovládací panel je namontován v blízkosti levé brzdové páky a na tlačítka dosáhnete palcem, aniž byste se museli pouštět řídítek.
Haibike - ovládací panel Yamaha
Levými šipkami ovládáte režim asistence od ECO+ módu přes ECO, STANDARD až po HIGH, nebo vypnutí asistence, pravé horní tlačítko zapíná a vypíná světla a spodním pravým tlačítkem měníte zobrazení na displeji. panel ještě obsahuje boční tlačítko se symbolem kola pro podporu při tlačení kola do kopce (6 km/h) a tlačítko úplného vypnutí.
 

Přehledný displej


zobrazuje vše co je potřeba a ještě něco navíc. Co nás bude zajímat je rychlost, (20 mm vysoké číslice) zvolený stupeň asistence, zůstatková dojezdová vzdálenost (kolik km ujedeme ještě ve zvoleném režimu na baterii) ukazatel podpory (osmibodový sloupec), jedenáctistupňový ukazatel stavu nabití baterie, rozličné funkce běžného tachometru a v neposlední řadě teploměr. Tenký displej se dá z řídítek sejmout a odnést. Vychytávkou Haibiku pro rok 2016 jsou ještě hlubší řídítka tak, aby v případě pádu kola byl displej schován v prohlubni řídítek a minimalizovalo se riziko poškození tachometru.

přehledný displej a snadné ovládání elektrokola Haibike
 

Režim diagnostiky


Poslední funkcí displeje je režim diagnostiky. V případě, že se při zapnutí displeje vyskytne chyba nebo závada v systému elektrokola, systém na to poukáže blikáním ukazatele režimu podpory a ukazatele stavu nabití akumulátoru a na tachometru se zobrazí ERROR.

Rámová baterie


Haibike používá rámovou Lithium-iontovou baterii s bočním vkládáním, která přímo navazuje na elektromotor a společně se spodní rámovou trubkou tvoří elegantní designový útvar. Akumulátor Yamaha má vlastní počítač, který informuje o zůstatkovém stavu nabití akumulátoru a také o podezření na chybu pomocí LED kontrolek.

Garanční test baterie


provedeme ještě před prodejem elektrokola. Test má za cíl potvrdit, že baterie má deklarované hodnoty. Baterie je nejdříve "pod dohledem" analyzátoru nabíjena metodou CCCV na plné napětí a potom vybíjena konstantním proudem až do okamžiku automatického odpojení.


Garanční test baterie Li-Ion na analyzátoru BA-500


Následně po prodlevě nutné k vyrovnání teploty článků je baterie nabíjena a připravena k používání. Celý proces je zaprotokolován a

 

zákazník tak má jistotu, že s kolem od nás kupuje kvalitní baterii.


Tento test trvá přibližně 6 hodin je pro naše zákazníky zdarma.

Kolekce Haibike 2016


čítá 41 modelů a pokrývá celé spektrum sportovních kol od pevných 27,5 a 29" MTB přes kola crossová, enduro až po sjezdový speciál. Haibike se nevyhýbá ani dětským elektrokolům na kolech 24" a elektrokolům sněžným. Haibike designuje a vyrábí atraktivní elektrokola pro všechny věkové kategorie.

Eurobike 2015 WINNER


V kategorii elektrokol v roce 2015 zvítězilo kolo Haibike SDuro HardFour RX.
V kategorii elektrokol v roce 2015 zvítězilo kolo Haibike SDuro HardFour RX.

Související produkty

Tato stránka používá cookies. Vice info

Přihlášení