Jak postupovat při reklamaci

Zboží koupené v našem internetovém obchodě zašlete, nebo jiným způsobem doručte spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu: Tomáš Fiala VELOFIALA, Čistovická 499/54, 163 00, Praha 6 (tel 725 729 111).   

 

Doporučujeme zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, neboť dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení