Uvažujete o přestavbě na elektrokolo? Konfigurátor

Vlastníte kvalitní jízdní kolo, na které jste zvyklí a uvažujete o jeho přestavbě na elektrokolo? Pak jsme pro Vás připravili průvodce výběrem vhodné sady elektropohonu.

Vlastníte kvalitní jízdní kolo, na které jste zvyklí a uvažujete o jeho přestavbě na elektrokolo?

Pak jsme pro Vás připravili průvodce výběrem vhodné sady elektropohonu.

Všechny komponenty pochází od výrobce elektrokol APACHE, který má s výrobou kol a elektrokol dlouholeté zkušenosti, výrobce, který patří k největším dodavatelům elektrokol v české republice.

Apache jsme si vybrali zejména proto, že nechceme riskovat, že Vám namontujeme poruchové komponenty a druhojakostní baterii, jejíž kapacita se bude v průběhu času rychle snižovat, baterie bude to nejcennější, co na elektrokole budete mít a proto musí pocházet od spolehlivého dovozce.

Apache pro nás jako maloobchodní kamennou prodejnu znamená jistotu rychlého řešení případných reklamací a rychlého dodání náhradních dílů.    

 Namíchejte si komponenty na elektrokolo dle svých představ

Nyní k výběru elektrosady:

Nejdříve vyberte typ motoru.

Motor může být umístěn v předním, či zadním kole, nebo v blízkosti středového složení. Každá varianta má nějaké výhody a nevýhody. 

Středový motor

se instaluje na místo stávajícího šlapacího středu. Tím přijdete o možnost používat stávající dvoupřevodník, nebo trojpřevodník, ale v případě, že zvolíte motor se senzorem točivého momentu (síly, kterou šlapete) získáte účinnější sestavu pohonu a tím se prodlouží dojezd na jedno nabití. U značkových elektrokol převažuje středový elektromotor se snímači točivého momentu (YAMAHA, BOSCH, PANASONIC....)  

Zapletený motor

je dodáván včetně ráfku, jehož velikost si vyberete po rozkliknutí jednotlivé varianty. Na kole Vám zůstane dvoupřevodník, či trojpřevodník, ale účinnost zapleteného elektromotoru je nižší ve srovnání se středovým pohonem. Někdy může být zajímavá možnost nahradit přední kolo s elektromotorem za původní přední kolo bez motoru, vyjmout baterii a vyrazit "na lehko" jako před přestavbou.

Sady se zapleteným motorem nabízíme v provedení Basic a Silent ( Motory Silent, jak název napovídá, jsou tišší, než základní motory a mají vyšší účinnost. To je dáno tím, že jsou napájeny sinusovým průběhem napětí narozdíl od pravoúhlého průběhu u sady Basic a dále pak tím, že v motorech Silent jsou umístěny hallovy sondy pro měření polohy rotoru, což umožňuje přesnější řízení napájení motoru)

Baterie

K jednotlivým sadám můžete zvolit baterii s různě velkou kapacitou umístitelnou do zadního nosiče, nebo do rámu kola. Baterie Vám bude sloužit cca 5 let a v průběhu času bude slábnout. Doporučujeme volit raději vyšší kapacitu baterie, aby byla i po několika letech dostatečně silná. V případě rámové baterie je třeba ověřit, zda se tato vejde do Vašeho rámu a dále je potřeba vědět, že by měla být uchycena ve 3 montážních bodech. Dva body jsou závity pro košík na láhev, třetí je potřeba dodělat (vyvrtání díry do rámu a roznýtování speciální matice Vám rádi provedeme) 

Ostatní příslušenství

máte možnost zvolit LED nebo LCD ovládací panel a jako další příslušenství jako například akcelerátor, USB zásuvku či sadu osvětlení. 

 

Průvodce

Klikněte na odkaz "konfigurovat elektrosadu", průvodce Vám pomůže vybrat vhodné komponenty a po uložení do systému Vám přijde potvrzení objednávky. 

Kopie objednávky přijde i do naší firmy a dle možností Vás budeme co nejdříve kontaktovat, abychom případně objednávku "doladili".

Jedná se zejména o ujištění, zda bude na Vaše kolo pasovat snímač PAS, zda se rámová baterie svou velikostí hodí do rámu, zda jsou vhodně zvoleny délky propojovacích kabelů a podobně. Objednávku lze v této fázi stále upravovat.

Po potvrzení správnosti bude objednávka odeslána k nám na prodejnu, kde také ještě můžeme provést úpravy. Pak bude následovat buď zaslání elektrosady k Vám, nebo montáž v naší sílně. 

V případě potřeby nás kontaktujte na 725 729 111 téměř kdykoliv. 

 

vyberte si díly na přestavbu kola na elektrokolo 

 A například takhle může vypadat výsledek:

Skládačka Dahon s elektrosadou Apache power

U této skládačky Dahon byl kladen důraz na to, aby včetně baterie a příslušenství šla složit a nedocházelo k namáhání kabelů, což jak se zdá, se zdařilo. Jediná věc, kterou jsme oželeli, byl velký LCD panel, který by se při skládání pravděpodobně mohl ulomit, tak jsme použili panel LED.

skládačka DAHON přestavěná na elektrokolo

Jedna baterie na dvě kola

Zákazník si vybral baterii 13 AH, což je v souladu s naším doporučením. Následně si nechal přestavět i crossové kolo s tím, že na dvou kolech současně nejezdí a proto sada na druhé kolo neobsahovala baterii. Inspirativní, co říkáte?

Vyplatí se elektrifikovat kolo z minulého století?

přestavba starého kola anelektrokolo

Tak tohoto krasavce si u nás koupila paní Stáňa někdy v roce 1995.

Kola Wheeler byla tehdy velmi oblíbená. Kolo má většinu původních komponent, jen pevná vidlice byla nahrazena odpruženou a na kole je vyšší představec. Paní Stáňa je cyklistkou sváteční a tak kolo stále vypadá jako zánovní.

A dnes kolo dostalo motůrek 

přestavby kol na elektrokolo - Velofiala Praha 6

Na druhé fotce vidíme výsledek. Vzhledem k rekreačnímu využití jsme zvolili úplně obyčejnou sadu APACHE POWER v provedení BASIC se zapleteným předním motorem, jen na baterii jsem doporučil nešetřit a osadili jsme 36 V 13 Ah s články Samsung. Baterii jsme otestovali a zjistili, že skutečná kapacita je na úrovni 102%.
Přejeme paní Stáně hodně kilometrů bez nehody. TF

Tato stránka používá cookies. Vice info

Přihlášení