cykloset Chariot

Cyklistický set (Cycling kit)

Cyklistický set (Cycling kit)

 

 

Jedná se o rameno z hliníkové slitiny, které pomocí speciálního kloubu s pojistnou závlačkou připevníte k rámu svého kola. Z kočárku v mžiku uděláte přívěs za kolo.

Součástí tohoto setu je kromě již zmíněného ramene:

  •  bezpečnostní rychloupínací táhlo (prodloužené o 10mm)
  • sada odrazek na přívěs a do výpletů kol
  • bezpečnostní praporek
  • závěs (hitch) neboli jamka připojovacího kloubu

Bezpečnostní rychloupínací táhlo je zvláště důležité, neboť jamka kloubu se umísťuje právě pod matici rychloupínacího táhla a to tím pádem musí být minimálně o 5mm delší, než táhlo původní. 

Je možné, že vaše původní táhlo disponuje onou pětimilimetrovou rezervou a proto v případě nákupu připojení na druhé kolo (hitche) nebudete muset druhé bezpečnostní táhto dokupovat 

 Na obrázku je táhlo včetně závěsu (hitche)

Jak připojit vozík za kolo s pevnou osou?

V lednu 2017 jsem se dotázal zástupců společnosti Thule, zda a kdy  bude Thule reagovat na přibývající nové rozměry pevných os na cyklistickém trhu a zde je odpověď: 

"Na základě dotazu během AWK konference Vám posílám tabulku, ve které můžete vidět jaké modely pevných os by se měly dostat na trh začátkem května letošního roku.
3 původní osy pro upevnění multifunkčních vozíků zůstanou a tyto modely přibudou. Bude jich tedy v nabídce celkem 14 variant."

Aleš Pícha
Sales & Technical Support THULE

Uchycení vozíku Thule na kolo s pevnou osou

Uchycení na kolo 29" s pevnou osou

Uchycení na kolo 29" s pevnou osou

(článek z roku 2015)

Možná máte tu smůlu, že vlastníte celoodpružené kolo s pevnou zadní osou a navíc s pneumatikami o rozměru 29".

V tomto případě nelze originální set použít.  Zde je řešení, které popsal jeden z našich zákazníků:

"Od Specialized jsem zakoupil náhradní nástavec, určený k rychloupnutí horizontálně na rámu kola (cena 1 tis. Kč, vč. DPH).

Tím ale dochází ke ztrátě cca. 15 cm délky oje standardně dodávané k Chariotu (zakoupil jsem ve vaší prodejně). Tento problém byl vyřešen prodloužením/nastavením oje o asi 20 cm – jako nejlepší řešení bylo po poradě se zkušeným řemeslníkem zvoleno přeříznutí původního profilu asi 20 cm od konce oje (na straně upínacího kuželu) a nastavení větším ALU profilem (s těsným nasazením, bez větší „vůle"). Přesah většího profilu na každé straně je min. 10 cm – fixace prošroubováním 2x na každé straně (matice s pryžem proti zpětnému povolení + podložka).

Již jsem několikrát vyzkoušel, žádné komplikace nenastaly. Doporučuji oj prodloužit minimálně o 20 cm, aby při prudším zatáčení doprava nemohla nastat kolize mezi ojí a zadním kolem. Jedinou nevýhodou tohoto řešení je osový posun taženého vozíku doleva, tj. při jízdě po silnici je nutné se s kolem držet více vpravo u krajnice.

 

Připojení vozíku Chariot na rámu celoodpruženého kola 29" s pevnou osou púomocí kleštiny. 

 

Hotové řešení: Chariot na celoodpruženém kole 29" s pevnou osou.

Chariot na kole 29

 

Toť vše, třeba bude užitečné i pro další vaše zákazníky ...

Zdravím,

Pavel Klička"

Máme bezpečné připojení https 

Bezpečný nákup díky šifrovanému připojení SSL

Co znamená https a SSL?

 

Tato stránka používá cookies. Vice info

Přihlášení